W o L f - H a C k

(( به نام خدا ))


سلام میکنم خدمت تمامی دوستان عزیز و علاقه مندان هک امیدوارم حالتون خوب باشه....


خب در این درس قصد دارم تا نحوه کرک MD5 که یه نوع رمز گزاری هستش رو بهتون آموزش بدم..



مقدمه :

شاید براتون پیش امده باشه که بعد از هک کردن یک سایت به یه نوع رمز گذاری خیلی عجیب برخورد کنید البته اینم بگم که خیلی ها اشتباه میکنن

واینکه فکر میکنن که این نوع رمز گذاری MD5 پسورد سایته اما اشتباه میکنن شاید براتون سوال پیش بیاد که اصلا رمز گذاری MD5 به چه شکلیه ؟

  به این شکله :

 25f9e794323b453885f5181f1b624d0b

دوستان توجه داشته باشین که چون من مثالی رو زدم فکر نکنید که سایتی رو که هک کردید حتمان باید همین مثال روی صفحه باشه تا بفهمید

که MD5 هستش نه هرسایتی دارای یه نوع رمز گذاریه که به ادمین سایت مربوط میشه مثلان اینجا ادمین سایت از رمز 123456789 استفاده کرده.

و ما با کرک این نوع عبارت فهمیدیم که رمز سایت 123456789 هستش تا جایی که تونستم براتون ساده بیان کردم دیگه بعید میدونم کسی حالی نشده باشه.

توجه : این درس امروز رو بخوبی مطالعه کنید چون در درس تصویری بعدی قصد دارم تا ایجکت کردن سایترو به شما آموزش بدم و در وافع رمز تارگته که ایرانی هم هستش بصورته MD5 خب دیگه میرم سراغ آموزش که نحوه کرک کردنشه...

خب برای کرک MD5 روش های زیادی هس از جمله استفاده کردن از نرم افزارم هایی مثل cain که کرک باهاش یکم وقت بره..

من برای کرک MD5 از یه سایت قدرتمند و سریع استفاده میکنم.

اینم ادرس سایت : http://www.hashkiller.co.uk/md5-decrypter.aspx

کافیه روبروی قسمت MD5 Hashes

رمزی رو که قصد کرک اشو دارین وارد کنید

و در پایان صفحه کد امنیتی رو که با حروف انگلیسی نوشته و کاملا واضحه رو وارد کنید و در پایان روی Submit کلیک کنید.

خب به همین راحتی تونستین که رمز گذاری MD5 رو کرک کنید.

توجه داشته باشین که این نوع رمز گزاری بیشتر روی سایت هایی که باگ sql دارن قابل مشاهدس.

منتظر درس بعدی که ایجکت تارگته ایرانی هستش باشید.

تشکر میکنم از دوست عزیزم Mr.SINA

موفق باشید.یاعلی

خدانگه دار




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی